Siapa Lagi Nak Belajar Buat Bisnes USD Tanpa Guna Whatsapp & Pening Kepala Layan Customer?

[LIMITED TIME ONLY]

Apa itu Dropship Hero? Saya telah sediakan 30 buah video yang anda boleh belajar buat bisnes drophip International untuk menjana income USD. 

 

 

 

Opps, lupa nak kenalkan diri saya. Nama saya De Amirul. Anda boleh follow FB saya seperti gambar di atas ni. Dekat sana kita boleh kenal-kenal dan boleh baca FREEMIUM sharing saya di sana okay.. :)

 

 

Ini result salah seorang student yang take action dengan ilmu Dropship Hero.

 

Kelebihan apabila buat dropship international ini ialah dapat LIPAT GANDAKAN income anda sebanyak 4 kali disebabkan faktor kadar tukaran wang kepada Ringgit Malaysia.

 

Best ke tak best? Macam salah je soalan saya ni kan? Hehe :)

Apa benda Bisnes Dropship USD ni?

 1. Perlu ada produk ke?

Tak perlu ada produk. Kita buat dropship je dengan AliExpress. Ada customer order barang dan buat pembayaran, barulah kita order di AliExpress dan pihak mereka yang akan hantarkan terus kepada customer, walau di mana mereka berada di BUMI ini :)

 

 2. Jual produk apa ya?

Kita akan buat research dan kita akan jual produk yang berpotensi tinggi untuk dibeli oleh customer. Tak kira lah barang apa, janji boleh tukar barang jadi duit. Prinsip yang saya ajarkan ialah JANGAN SETIA PADA PRODUK, TAPI SETIALAH DENGAN "USD"

 

 3. Kena buat iklan ke?

Yeap, kita akan buat iklan. Tapi BUKAN FB ADS. Saya ajarkan teknik Influencer Marketing khusus di Instagram. Kalau di Malaysia, ia dinamakan IG Paid Review. Tapi.. Ianya tak sama. Banyak yang berbeza walaupun ianya konsep yang sama. Jangan risau, saya sudah videokan dengan terperinci bab ini.

 

 4. Perlu ada website tak?

Saya akan tunjukkan bagaimana untuk buat store online menggunakan platform Shopify. Ianya dicipta khas untuk bisnes model ini, iaitu ecommerce website. Dengar macam susah kan? Tapi percayalah, ianya TIDAK SESUKAR YANG DISANGKA dan anda hanya perlu ikut langkah yang saya tunjukkan satu persatu.

 

Tak perlu buat daripada zero, hanya perlu pilih tema store, dan upload produk dan gambar. Itu sahaja. Ayat copywriting pun biasanya saya copy daripada AliExpress. huhu :)

 

 5. Kena layan customer? Saya tak pandai Inglish..

Bisnes USD yang saya ajarkan ini TIDAK MEMERLUKAN ANDA untuk layan customer di Whatsapp, di PM, di IG. Ohh tidak sama sekali. Store online anda lah yang akan berfungsi untuk menjual dan close sale untuk anda. Kerja anda dah jadi hampir automatik selepas anda setup semuanya. 

 

Dan anda tak perlu pandai cakap English sangat. Simple English pun dah cukup. Kadang-kadang sahaja anda perlu email pelanggan anda. Tapi kebanyakannya sudah di setup oleh sistem :)

 

 

 

Senang ke nak buat DS Hero ni Mirul?

Tak senang. Perlu take action betul-betul. Tapi saya nak cakap satu benda dengan anda, ada ke bisnes yang betul-betul senang, tak payah buat kerja, duduk diam dapat duit? Saya bukan cakap pasal Investment @ Pelaburan ye, tapi saya maksudkan REAL BUSINESS.

 

Kalau ada yang cakap senang, lepas tu suruh beli sesuatu dengan dia, saya nasihatkan, baik anda lari JAUUHHH  -  JAAUUHHH...

 

Biasanya geng-geng kaki scammer. Sekarang ni ramai yang terkena dekat social media ni. Jadi saya nak berterus-terang, kalau nak berjaya dalam raih income USD ni, memang kena serious dan spend masa untuk take action. Mana-mana bisnes pun memang macam tu kan?

Ini result salah seorang student saya. Sememangnya sales akan dapat dalam 24 jam lepas buat promosi di Instagram. Abang ni berjaya collect RM300++ sehari lepas convert kepada RM. Ok ke tak OK untuk permulaan?

Akak ni punya first sales. Dapat 2 order, dalam RM160.. Tanpa whatsapp, tanpa FB Ads. Ok lah baru-baru nak biasakan diri kan..

Student saya ni pula perolehi $180. Dah lebih RM720++ jugak tu..

Berapa modal yang diperlukan ni Mirul?

Saya amat tekankan untuk meminimakan kos waktu mula-mula start. Jadi kita akan guna yang free trial, ada yang kita guna yang betul-betul free. Antara yang anda perlu invest ialah pada domain name, $14 setahun.

 

Kemudian guna 14 hari trial untuk store Shopify iaitu kedai online anda. Research betul-betul, buat persediaan betul-betul, kemudian baru lah anda setup store.. Haa.. Baru dapat jimat masa 14 hari tu. Bila buka store tu, dah boleh terus buat sales dah.

 

Selain itu, kos untuk Influencer Marketing di Instagram. Saya pernah bermula dengan serendah $3 sahaja untuk promosi 24 jam terus ke store online saya. Saya juga cadangkan untuk anda cari yang dalam sekitar $20 - $25 sahaja. 

 

Bila dah dapat sales, baru lah rolling semula untuk guna promosi yang lebih mahal iaitu kepada IG yang follower lebih ramai. Seterusnya dapat generate SALES YANG LEBIH BESAR! Rileks la, pelan-pelan kayuh :)

 

 

Mamat ni pula, setelah beberapa kali percubaan, baru dapat collect sales. Cantik pulak nombornya, USD123. Dalam RM500 macam tu, sambil-sambil buat kerja lain. Tak perlu dah mengadap nak layan customer dari pagi sampai malam, tapi beli nye tidokk ;) Sekarang, hampir semua nya AUTOMATIK, store online yang tolong close sale kan customer..

 

 

Yang ini pula, lebih sikit dia dapat. USD1444.20 dan bila convert, dekat RM6k jugak tu.. Jual barang biasa-biasa je. Tak kisah lah jual apa kan, yang penting, PROFIT.

 

 

JADI MACAMANA NAK BELAJAR DS HERO NI?

Ada banyak lagi screenshot result student sebelum ini.. Tapi buat apa nak tunjuk banyak-banyak, baiklah anda sendiri yang belajar, anda sendiri yang apply dan anda sendiri yang MERASAI HASILNYA. Lepas tu share dengan saya, saya tepek lagi banyak dalam website ni ok ;)

Berapa yuran pelaburan anda?

Anda akan mendapat akses kepada 30 buah video, dan ada beberapa modul akan ditambah dan di update. Jangan risau, tiada caj tambahan pun :)

 


Pelaburan Anda Hanyalah...

RM499

RMXXX
SAHAJA!


Eh? Apa harga sebenarnya De Amirul?